معرفي شخصيت هاي داستان
پسران برتر از گل
درباره وبلاگ


فيلمنامه ي «پسران برتر از گل» يكي از زيباترين متون قرن 21 است كه به طرز هنرمندانه اي شهرت،غرور،محبت،حسادت و عشق را به نمايش ميگذارد.داستاني متفاوت،جذاب و بسيار شيرين كه تا آخرين لحظه شما را شيفته نگاه خواهد داشت.من در اين وبلاگ سعي دارم اين فيلمنامه ي شگفت انگيز را بصورت داستان درآورم و لذّت خواندن يك رمانس فوق العاده را به شما دوستداران عشق هديه كنم.



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 307
بازدید کل : 28281
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 197
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
آرزو

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 12 / 6برچسب:, :: 1:0 :: نويسنده : آرزو

به منظور آشنايي شما با شخصيت هاي داستان "پسران برتر از گل" يك عكس دسته جمعي از كاراكترهاي اصلي داستان را به همراه توضيح ارائه ميدهم:

از راست به چپ: يون جي هو / گيوم جان دي / گو جون پيو / سو يي جونگ / سونگ وو بين.

كاراكتر نقش اول زن اين داستان "گيوم جان دي" است كه در ميان دو كاراكتر اصلي مرد يعني "گو جون پيو" و "يون جي هو" ايستاده است.

معرفي ساير شخصيت ها و توضيحات بيشتر در رابطه با كاراكترهاي اصلي را در پست هاي بعدي و بينابين متن داستان ارائه خواهم داد.



نظرات شما عزیزان:

Ana
ساعت19:53---21 ارديبهشت 1394
سلااااام،وبلاگت خیلی خوبه عزیز ،من ندیدمش ولی دوستم که امروز داستانشو برام تعریف کرد وسوسه شدم بیشتر بدونم دربارش ،ممنون

ملیکا
ساعت16:54---21 خرداد 1391
سلام آرزو جون وبلاگ عالی داری. میدونی من سریال رو ندیدم فقط تعریفشو از دوستم شنیدم . ولی داستانش باحاله. اگر دوست داشتی به وبلاگم سربزن. خوش حال میشم. ممنون

x
ساعت21:51---19 فروردين 1391
سلام هر کسی اینو می خونه لطفا کمکم کنه من بد جور عاشق جی هوو شدم چیکار کنم لطفا بهم بگین چیکار کنم؟

محیا
ساعت2:46---16 فروردين 1391
من همین الان قسمت اخر این فیلمو دیدم
واقعا عالی مگه نه؟؟؟؟؟
من که خیلی خوشم اومد
وبلاگت هم خیلی قشنگه
منم یه وبلاگ کوچولو دارم سر بزنی خوشحال میشم


محسن
ساعت13:11---15 اسفند 1390
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سری بزنی
موفق باشی


azadeh
ساعت2:25---8 بهمن 1390
سلام وب زیبایی داری خیلی گشتم تا بالاخره آدرس وبتونو پیدا کردم

هستي
ساعت10:56---20 شهريور 1390
سلاااااااام عزيزمممممممم .......لطفا زودتر بذار.......پاسخ:به روي چشم!!!

هستي
ساعت11:45---15 شهريور 1390
سلام وب خيلي خوبي داري ميشه زودتر تموم ماجرا رو بذاري ؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:ممنون.آره عزيزم،به زودي داستان رو مي نويسم.

erfan
ساعت9:02---13 شهريور 1390
ارزو جوووون
اگه خواستی منو به اسم دنیای کره ای ها و ادرس www.donyayekoreiha.tk بلینک بعد بگو با چه اسمی بلینکمت
پس فعلا بابای


erfan
ساعت2:13---12 شهريور 1390
سلام ارزو جون

وب خوبی داری

انگار تازه شروع به کار کردی ایشالا موفق بشی

به وب منم بیا اگه اومدی نظرررررر یادت نره فعلا بابای
پاسخ:ممنون.تو هم موفق باشي!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: